sOmething fRom me

My photo
nothing special..just me...

Followers

Monday, May 25, 2009

thinking of him..

i think i'm crazy..crazy bc0z loving him..yeaaa,i love him..love him very2 much..ak rela tunggu dia..its sounds like stupid..but,im really mean it..i miss him so much..
to him..i just want u to know i miss u so much..
" ya Allah,ampunkan lah dosa ku..sessungguhnya kau maha permurah..ya Allah.ak memohon pada Mu, berkatilah hubungan ku dengan si dia dan kau mudahkan lah perhubungan ini.sekiranya dia adalah jodohku.tapi,sekiranya dia bukan jodoh ku,kau kuatkan lah semangat ku untuk menerimanya kerana aku amat menyayanginya.ya Allah sesungguhnya aku adalah hamba Mu yg lemah untuk menghadapi perasaan sayang dalam diriku ini.dan aku merayu pada Mu ya Allah,berikan lah aku hidayah Mu dan pertunjuk Mu untuk aku menghadapi ujian2 yang kau berikan..amin ya rabal alamin.."
ps.sedih sgt kene balik awal ke hostel sbb kene paktikal..bad mood!!